LEDIGA TJÄNSTER

VI SÖKER:

Säljare

Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du ansvara för all nykundsbearbetning och vara den som startar alla affärer. Vi är inne i en expansiv fas och du har möjligheten att följa med företagets framfart redan från start. Här kommer du få en stor möjlighet att utveckla din säljkompetens! Du kommer att arbeta självständigt med telefonen som ditt viktigaste redskap och ansvara för att sälja in företagets lösningar, att administrera och underhålla CRM-systemet samt besöka och presentera våra lösningar hos kund. Ditt geografiska område är Stockholm med angränsande län.

Vi söker dig som

  • har lätt att bygga relationer över telefon
  • är en duktig administratör som gillar ordning och reda
  • brinner för att sälja och vill lära dig ännu mer
  • tycker om och drivs av att arbeta mot tydliga mål

Kvalifikationer

  • Några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och brinner för att skapa affärer
  • B-körkort
  • Tillgång till egen bil i tjänsten
  • God datorvana

Lämplig bakgrund
Erfarenhet av försäljning är meriterande men vi kommer att lägga störst vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du är tävlingsorienterad, älskar att arbeta mot utmanande mål och har stort engagemang. Vidare drivs du av att göra goda affärer, skapa långsiktiga relationer samt bygga nätverk. Vi söker medarbetare som har nära till skratt, brinner för att ge bra service och genuint har ett intresse i människor.

Supporttekniker

Har du brinnande intresse för IT och service? Då är denna roll något för dig!

Arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att agera Helpdesk till våra programvaror SafetyNet, Du kommer att ta ett helhetsansvar för vår support och vara med att skapa framtidens arbetsmiljöportal i ett växande företag. Då bolaget är under tillväxt så kommer du även att hjälpa till vid implementationer hos kund. Du rapporterar till VD.

Vi söker dig som

  • Du är öppen och social samt lugn som person.
  • Van att arbeta på ett strukturerat sätt,
  • Vill bygga dokumenterade rutiner och processer
  • En utpräglad problemlösare och har erfarenhet av att anpassa din tekniska nivå till användarens
  • Du månar om att leverera med kvalitét och har ett trevligt bemötande
  • Till sättet har du en positiv inställning och är hjälpsam
  • Du förstår vikten av att ha nöjda ”kunder
  • Du har förmågan att arbeta simultant med olika problem och kan prioritera vid behov.
  • Behärskar såväl svenska som engelska.
  •  

Kvalifikationer

  • Du har en gymnasieexamen och gärna en eftergymnasial utbildning inom IT
  • Du har några års arbetslivserfarenhet inom IT-support. 
  • B-körkort
  • Tillgång till egen bil i tjänsten är meriterande

Lämplig bakgrund
Erfarenhet av helpdesk är mycket meriterande men vi kommer att lägga störst vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du är resultatorienterad, engagerad, och tycker om att ge bra service på telefon men även att träffa våra kunder. Det är viktigt för oss att du skapar långsiktiga relationer och bygger ett nätverk av ambassadörer hos våra kunder. Vi söker medarbetare som har nära till skratt, brinner för att ge bra service och genuint har ett intresse i människor.

Scroll to Top