Axintor erbjuder ISO konsult tjänster och en modern och digital plattform för ISO Ledningssystem

Vi bygger tillsammans med kunden dynamiska, affärsinriktade och digitala ISO ledningssystem.

ISO konsult

Vår affärsidé är att bygga dynamiska, affärsinriktade och digitala ledningssystem som är smidiga att arbeta med och driver medarbetarengagemang.

Som ISO konsult bidrar vi med vår kunskap kring ISO / FR2000 och skapar tillsammans med kund en digital plattform som effektiviserar företagets processer. Vi projektleder företag som vill certifiera sig enligt FR2000, ISO 9001, ISO14001 och ISO 45001 alternativt certifierade företag som vill förbättra sitt nuvarande ledningssystem.

En certifieringsprocess kan ske på plats eller via Teams. Ni tar del av våra kunskaper om ISO / FR2000 och erfarenhet om företagande vilket ger er tid att fokusera på er kärnverksamhet.

Det finns olika nivåer på att använda konsultstöd för ert ledningssystem. Vi skapar och bygger ledningssystemet från grunden, eller hjälper er med mindre insatser som interna revisioner eller ledningens genomgång

Med vår breda erfarenhet som ISO konsulter säkerställer vi att du får ett certifierat modernt, digitalt och skalbart ledningssystem i rätt tid, med rätt resurser och till fast kostnad.

2C8 konsult

Vi arbetar med processverktyget 2C8 för att  skapa visuella processorienterade ledningssystem. En bild säger mer än långa rutinbeskrivningar och skapar samsyn i verksamheten. 

Som 2C8 konsult bidrar vi med vår erfarenhet och kompetens kring ISO / FR2000 vilket är ett stöd vid dokumentation i 2C8. 

ISO Ledningssystem

Vi erbjuder en 100 % modern och digital plattform som ett alternativ till penna, papper och pärm eller Word- och Excel mallar. Det är flexibelt, anpassningsbart och effektivt. Vi är partner med 2C8 och arbetar i processverktyget 2C8 på SafetyNet´s plattform vilket leder till ett modernt och digitalt ISO ledningssystem.

SafetyNet ger alla medarbetare möjlighet att ta del av och bidra till att förbättra verksamhetens kvalitets- och arbetsmiljöarbete. I SafetyNet registreras ärenden, felanmälan och digitala checklistor direkt i en app på telefon/platta. Det underlättar för företag med många mobila medarbetare som istället för att skriva pappersrapporter som ibland riskerar att komma bort, nu enkelt kan rapportera och dokumentera direkt i appen. Det går även att använda appen för olika enkäter som medarbetarna enkelt kan svara på via mobiltelefonen. Mängden dubbelarbete minskar samtidigt som informationen om hur olika ärenden går finns samlat på ett och samma ställe. 

 

Processer
Arbetsmiljö
Kvalitet & Miljö
Föregående
Nästa

SafetyNet – din digitala plattform

Nyheter

Året startar upp med många nyheter i SafetyNet

Ny och förbättrad pdf-konvertering: SafetyNet har fått en ny och förbättrad pdf-konvertering av Word-filer. Från ett ärende kan brev och blanketter skickas direkt från SafetyNet i pdf-format. Ny och förbättrad dokumentvisning: Det finns nu en ny och förbättrad dokumentvisning till Word, pdf och Excel men även många andra filformat. Dokumentvisningen är även snabbare än tidigare.

Läs mer »

GLB Revision har valt SafetyNet Kursadministration

Samarbetet mellan 50 revisionsföretag under FIU använder SafetyNets kurshanteringsmodul för att hantera alla interna utbildningskurser för revisionspersonal. SafetyNet valdes bland annat på grund av de enkla administrativa funktionerna och den stora flexibiliteten i att hantera kurserbjudanden och uppföljning av pågående utbildningskrav inom de olika revisionsområdena. Ledningens godkännandeprocesser var också viktiga i beslutet.

Läs mer »

Håll dig uppdaterad med det senaste

Vi erbjuder effektiva processer genom digitalisering av verksamhetsprocesser inom arbetsmiljö, kvalitet, miljö och säkerhet.
Scroll to Top